تغذیه ی نوروزی!
ساعت ۱٢:٠٤ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/۱/۱٠  کلمات کلیدی: تندرستی

این روزها با این همه مهمونی و آجیل و شیرینی و شکلات وکالری حواسمون به عقربه های ترازو هم باشه,که یه وقت آروم آروم راه صعود به عددهای بزرگتر رو پیش نگیره!

یه ظرف کوچک آجیل به اندازه دو بشقاب برنج برامون تاثیر داره!

این روزها ورزش فراموش نشه!

یه شام خیلی سبک!به خاطر آجیل وشیرینی هایی که در طول روز نوش جان کردیم.

راستی یه پیشنهاد خوب:چای سبز,که با عسل , ابلیمو , دارچین ,زنجبیل یا زنجفیل!!

ترکیب خوش طعمی میشه.

تفاوت چای سبز وسیاه در فرآیند تخمیرست که تخمیر در تهیه چای سبز انجام نمیشه

برای همین آنتی اکسیدان های بیشتری نسبت به چای سیاه داره.

در ژاپن ,چین,اروپا,آمریکای شمالی چای سبز مصرف میشود.

خواص زیادی برای چای سبز ذکر شده(برای سلامتی پوست,دندانها,کمک به کاهش وزن,....)

اما جایی خوندم که مصرف بیش از حدش برای کبد ضرر داره.